Raahen Ratsastuskoulu tarjoaa palveluita kaikenikäisille ratsastajille osaamistasosta riippumatta!

VAKIOTUNNIT

Tuntitoiminta pyörii ns vakiotuntisysteemillä eli ratsastajalle varataan vakioaika ratsastustasoa vastaavassa ryhmässä. Ryhmien taso vaihtelee alottelijoista kokeneempiin ratsastajiin. Opetus ryhmissä painottuu perusratsastukseen sivuten koulu-ja esteratsastusta.
Vakioratsastajilla on mahdollisuus edetä ratsastus- ja hevosmiestaidoissa, osallistua ratsastuskoulun järjestämiin harjoituskilpailuihin sekä suorittaa hevostaito- ja ratsastusmerkkejä.

VARAUSTUNNIT

Niille jotka haluavat vain kokeilla ratsastusta tai käydä epäsäännöllisesti sopii varaustunti. Tällöin ratsastaja varaa tunnin erikseen sopivasta ryhmästä.

KURSSIT

Ratsastuskursseja järjestetään ympäri vuoden, eri aiheisia ja tasoisia. Ilmoitustaululta näet lähiaikoina järjestettävät kurssit tai voit kysyä niistä opettajalta. Kursseille voivat osallistua myös muut kuin vakiotunneilla käyvät.

YKSITYISTUNNIT

Ratsastuskoululta on mahdollista saada yksityistunteja. Varatessa sovitaan tunnin aihe, ratsastaja voi olla alottelija tai kokeneempiLisätietoja täältä